Follow Erkan Arkuttan Güncel Yazılar on WordPress.com

Blog yazarlarıyla tanışmak amacıyla…


Blog yazarlarıyla tanışmak amacıyla…

Hikmetli konuşmanın ve yazmanın bir ayrıcalık olduğuna inanırım.


Milliyet blog ailesine katılalı daha birkaç ay oldu, fakat eskiden bu kadar yazmaktan uzak olan ben, şimdi nedense her düşüncemi kâğıda dökmek, gün içinde öğrendiğim, heyecanlandığım ya da beni düşünceden düşünceye sürükleyen konuları sizlerle paylaşmak istiyorum. Aradan birkaç ay geçtiği için kendimi biraz daha fazla tanıtma ihtiyacı hissettim. Sürekli araştıran, okuyan ve gözlem yapan biriyim. Gazetede bir konu okuduğumda onu araştırırım, insanların hareketlerini gözlemlerim ve gün içinde sürekli yeni konular düşünüp fikirler geliştiririm. Bu yönüm şimdide yazacağım konularda kendini gösteriyor, öyle ki akşam eve geldiğimde en az dört ya da beş konu yazılmak üzere bekliyor. Kafamda biriktirdiğim konuları bazen bu kadar kolay kâğıda dökebilmeme inanın ben de şaşırıyorum.

Blogda günlük hayatımda özenle araştırdığım konuları sizlerle paylaşmak istiyorum, tüm blog yazarlarıyla fikirlerini paylaşmaya hazırım. Blog yazarlarının sayfama baktıklarında, yazdığım konuları okuduklarında kendi hayatlarına bir şeyler katacak bir sayfa bulduklarını hissetmelerini istiyorum. Sevgiyle, saygıyla ve özgür fikirlerle buluşmak dileğiyle…

Bir Cevap Yazın

